Palestras de Educação Inclusiva e à Distância

.

11/05/2017 a 12/05/2017 Presidente Prudente/SP

XVII SEMANA DA ESTATÍSTICA

A XVII Semana da Estatística da UNESP visa a divulgação do cenário atual da Estatística e suas aplicações em diversas área do meio acadêmico e do mercado de trabalho brasileiro, tendo também como objetivos a disseminação de conhecimentos e o debate de ideias, além, é claro, da integração entre profissionais e futuros estatísticos. Para isso, o evento contará com: -Palestras -Mesa redonda -Sessão Pôster -Apresentações de Grupos de Pesquisa -Minicursos e muito mais! Contamos com a sua participação!

14/12/2016 a 17/12/2016 Presidente Prudente/SP

1st International Meeting of Advances in Animal Science

The 1st International Meeting of Advances in Animal Science (IMAS) is a major event dedicated to celebrate the 40th anniversary of the Graduate Program in Animal Science and to deliver stimulating content and lively debates around relevant themes. The meeting will be held between 08 and 10 June, in 2016, in Jaboticabal – São Paulo and it is expected to be one of the best opportunities for everyone from leading scientists to young researchers. The event brings together over fifty leading speakers, professionals from public institutions and industries, and young researchers. There are six themes running through the symposia simultaneously. They are: Ruminant Nutrition Non- Ruminant Nutrition Birds and Mammals Physiology Animal Breeding and Genetics Biometereology, Ambience and Animal Welfare Forages The meeting will: Present the latest advances in animal science Stimulate and provoke public interest about advances in animal science Promote dialogue on the internationalisation of knowledge generated in Brazil Engage participants with global partners and perspectives Join us to find out more about how science is helping us shape the future.

08/06/2016 a 10/06/2016 Jaboticabal/SP